Uw afspraak voorbereiden | Gelre ziekenhuizen
alert
Corona

Ons laatste corona-nieuws en de meest gestelde vragen en antwoorden: klik hier

Zorg beter voor elkaar

Uw afspraak voorbereiden

Bent u verwezen naar ons ziekenhuis voor onderzoek en/of een bezoek aan een arts van één van onze poliklinieken? Dan ontvangt u van ons een afspraakbrief met als bijlage ‘voorzorgsmaatregelen vanwege corona en vragenlijst triage polikliniek’.

Deze vragenlijst heeft als doel uw mogelijke gezondheidsklachten te inventariseren. En u te informeren over onze coronamaatregelen en het gebruik van het juiste mondneusmasker om u en onze medewerkers te beschermen tijdens de afspraak. U kunt deze vragenlijst hier online invullen.

Wat neemt u mee naar ons ziekenhuis?

  • uw identiteitsbewijs; bijvoorbeeld: uw rijbewijs, identiteitskaart of paspoort
  • uw zorgverzekeringskaart
  • verwijsbrief, tenzij uw huisarts die al heeft gestuurd
  • overzicht van uw geneesmiddelen (verkrijgbaar bij uw apotheek)

Ons advies: laat kostbaarheden zoals sieraden, een fototoestel, bankpassen en grote geldbedragen thuis om diefstal of verliezen te voorkomen.

Is het uw eerste bezoek of is er een wijziging in uw persoonsgegevens?

Komt u voor het eerst in ons ziekenhuis? Of zijn uw persoonsgegevens gewijzigd; heeft u bijvoorbeeld een ander adres, andere huisarts of zorgverzekeraar?

→ Meldt u zich dan ruim voor uw afspraak bij ons Inschrijfpunt bij de receptie in onze centrale hal in Gelre Apeldoorn of Gelre Zutphen.

Waar moet u zijn?

  • In het ziekenhuis wijzen we u de weg met borden die aangegeven waar de poliklinieken en onderzoeksafdelingen zich bevinden.
  • U kunt natuurlijk ook altijd bij onze receptie of aan onze gastvrouwen en -heren vragen hoe u op een afdeling komt. Zij helpen u graag!

Waar meldt u zich voor uw afspraak?

In ons ziekenhuis meldt u zich voor uw afspraak bij de balie van de polikliniek of onderzoeksafdeling, tenzij anders is aangegeven.

We doen natuurlijk hard ons best om op tijd te werken. Toch lukt dat niet altijd. Omdat er bijvoorbeeld een spoedgeval is of een spreekuur of onderzoek uitloopt. De mogelijkheid bestaat dus dat u niet meteen aan de beurt bent. Dat vinden wij natuurlijk vervelend voor u. Wij vragen uw begrip voor eventuele wachttijd.


Heeft u een tolk nodig?

Beheerst u de Nederlandse taal onvoldoende?
→ Meldt u dit dan voor uw afspraak bij de afdeling waar u een afspraak heeft en vraag om een telefonische tolkendienst.
Tijdens de afspraak wordt dan gebruik gemaakt van de zogenaamde tolkentelefoon. Het gebruik van een tolk kan ook de wens zijn van uw zorgverlener. Meer informatie vindt u op: Globaltalk.nl.

Hulpdieren

Bent u voor uw poliklinische bezoek in ons ziekenhuis afhankelijk van begeleiding door uw hulphond?
Dan mag u deze meenemen. Let op: u moet dit wel vooraf telefonisch melden aan onze betreffende polikliniek. Uw hulphond is toegestaan in de spreekkamer. In de onderzoeks- of behandelkamer is uw hulphond niet toegestaan.

Naar het overzicht van onze afdelingen en contactgegevens

Complementary Content
${loading}
Scroll