Gelre introduceert nieuw elektronisch patiënten dossier HiX; bekijk de animatie

11 November 2022

Op 25 november introduceren wij een nieuw elektronisch patiënten dossier; HiX. Dit doen we om de patiënt meer regie te geven over het eigen zorgproces. Voor onze medewerkers betekent dit meer gebruiksgemak en functionaliteiten die het zorgproces optimaal ondersteunen.

Daarom zijn wij op 24 en 25 november minder goed bereikbaar. Voor spoedeisende zaken kunt u telefonisch contact opnemen met de poli.
Vanaf maandagochtend 28 november t/m vrijdag 2 december hebben we een beperkte telefonische bereikbaarheid. De meeste poli’s zijn dan bereikbaar van 08.30 – 11.30 uur en van 13.00 – 15.30 uur.

Onze prikposten zijn die dagen gesloten of beperkt geopend. Kijk hier wat dit voor uw priklocatie betekent. 

Dank voor uw begrip en geduld.

Afgelopen jaar hebben we met veel collega’s in Gelre hard gewerkt aan deze omvangrijke klus. Op 25 november nemen we dit nieuwe elektronisch patiëntendossier in gebruik.

Wil je meer weten? Bekijk dan de animatie!