alert
Corona

Ons laatste nieuws en de meest gestelde vragen en antwoorden rondom corona: klik hier

Zorg beter voor elkaar

Klacht indienen

U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk bij ons indienen. Hieronder vindt u een overzicht van adressen en telefoonnummers om contact met ons op te nemen.

Telefonisch contact

  • maandag t/m vrijdag: 9.30 - 12.00 en 13.00 - 16.00 uur
  • Telefoonnummer: (055) 581 88 55 (voor zowel locatie Gelre Apeldoorn als Gelre Zutphen)

Het online klachtenformulier

U kunt online uw ontevredenheid aan ons kenbaar maken door het klachtenformulier in te vullen. U kunt ons alle noodzakelijke informatie geven, zodat we uw ervaringen daarna goed voorbereid kunnen bespreken. Het klachtenformulier kunt u:

  • direct via internet versturen
  • printen en per post aan ons toezenden aan onderstaand postadres

U krijgt binnen vijf werkdagen een reactie dat uw melding in behandeling is genomen.

Schriftelijk contact met de klachtenfunctionaris

Gelre ziekenhuizen Apeldoorn en Zutphen
T.a.v. Bureau Klachten en Claims
Antwoordnummer 1005, 7300 VB Apeldoorn

N.B. U hoeft geen postzegel te plakken!

Schriftelijk contact met de klachtencommissie van Gelre ziekenhuizen

De klachtencommissie bestaat uit leden met diverse achtergronden (bijvoorbeeld artsen en verpleegkundigen). De voorzitter is jurist en niet in dienst van Gelre ziekenhuizen.

De klachtencommissie onderzoekt uw klacht en geeft u de gelegenheid uw klacht mondeling of schriftelijk toe te lichten. Ook degene over wie u een klacht heeft ingediend wordt uitgenodigd door de klachtencommissie en gehoord. De commissie doet een uitspraak of uw klacht wel of niet gegrond is.

U moet uw klacht schriftelijk bij de klachtencommissie indienen. Vermeld daarbij uw klacht, om welke zorgverleners het gaat en de periode.

Gelre ziekenhuizen
t.a.v. het secretariaat van de klachtencommissie
Antwoordnummer 1005
7300 VB Apeldoorn

N.B. U hoeft geen postzegel te plakken!

Complementary Content
${loading}
Scroll