Compliment of Klacht

wat te doen bij........

Bij het Leerhuis werken ongeveer 35 mensen om te zorgen dat uw opleiding, training of stage naar wens verloopt. We zijn benieuwd naar uw ervaringen, of het nu een klacht is of een compliment. We waarderen uw inspanning om een compliment, onvrede of klacht te uiten. We dragen er zorg voor dat uw ervaring de aandacht krijgt die ze verdient.

Wanneer uw bezoek niet naar tevredenheid verliep

Bent u tijdens uw verblijf tegen zaken aangelopen die niet kloppen? Zijn er dingen waar u ontevreden over bent? Of zijn er zaken fout gegaan? We vragen u dit zo snel mogelijk op te nemen met de betrokken medewerker of eventueel zijn of haar leidinggevende. U kunt de klachtenfuctionarissen vragen om u te helpen.

Op deze website vindt u meer informatie over hoe Gelre ziekenhuizen omgaat met klachten en hoe u uw klacht en/of onvrede kunt uiten.

Wanneer uw bezoek naar wens is verlopen

Onze medewerkers ontvangen graag uw complimenten. U kunt ze dat persoonlijk vertellen of via het complimentenformulier.

 

 

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.

Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Online surfgedrag gebaseerde reclame cookies
Deze cookies worden gebruikt om op de gebruiker toegesneden reclame en andere informatie te tonen.

Meer weten...