Contact over klachten
U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk bij ons indienen. Hieronder vindt u een overzicht van adressen en telefoonnummers om contact met ons op te nemen.
1. Telefonisch contact met Bureau Klachten en Claims
- maandag t/m vrijdag: 9.30 - 12.00 en 13.00 - 16.30 uur
- Telefoonnummer: (055) 581 88 55 (voor zowel Gelre Apeldoorn als Gelre Zutphen)
2. Schriftelijk contact met de klachtenfunctionaris
- Gelre ziekenhuizen Apeldoorn
T.a.v. Bureau Klachten en Claims
Antwoordnummer 1005, 7300 VB Apeldoorn - Gelre ziekenhuizen Zutphen
T.a.v. Bureau Klachten en Claims
Antwoordnummer 248, 7200 VB Zutphen
N.B. U hoeft geen postzegel te plakken!
3. Schriftelijk contact via het klachtenformulier
-
Via deze website kunt u online uw ontevredenheid aan ons kenbaar maken. U kunt ons alle noodzakelijke informatie geven, zodat we uw ervaringen daarna goed voorbereid kunnen bespreken. Het klachtenformulier kunt u:
U krijgt binnen vijf werkdagen een reactie dat uw melding in behandeling is genomen.
4. Schriftelijk contact met de klachtencommissie van Gelre ziekenhuizen
- Gelre ziekenhuizen
t.a.v. Secretaris van de klachtencommissie
Antwoordnummer 1005
7300 VB Apeldoorn
N.B. U hoeft geen postzegel te plakken!