Contact over klachten

U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk bij ons indienen. Hieronder vindt u een overzicht van adressen en telefoonnummers om contact met ons op te nemen.

1. Telefonisch contact met Bureau Klachten en Claims

  • maandag t/m vrijdag: 9.30 - 12.00 en 13.00 - 16.30 uur
  • Telefoonnummer: (055) 581 88 55 (voor zowel Gelre Apeldoorn als Gelre Zutphen)

2. Schriftelijk contact met de klachtenfunctionaris

  • Gelre ziekenhuizen Apeldoorn
    T.a.v. Bureau Klachten en Claims
    Antwoordnummer 1005, 7300 VB Apeldoorn
  • Gelre ziekenhuizen Zutphen
    T.a.v. Bureau Klachten en Claims
    Antwoordnummer 248, 7200 VB  Zutphen

N.B. U hoeft geen postzegel te plakken!

3. Schriftelijk contact via het klachtenformulier

  • Via deze website kunt u online uw ontevredenheid aan ons kenbaar maken. U kunt ons alle noodzakelijke informatie geven, zodat we uw ervaringen daarna goed voorbereid kunnen bespreken. Het klachtenformulier kunt u:

    U krijgt binnen vijf werkdagen een reactie dat uw melding in behandeling is genomen.

4. Schriftelijk contact met de klachtencommissie van Gelre ziekenhuizen

  • Gelre ziekenhuizen
    t.a.v. Secretaris van de klachtencommissie
    Antwoordnummer 1005
    7300 VB  Apeldoorn

N.B. U hoeft geen postzegel te plakken!

Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te geven.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren en gebruik te maken van de verschillende functies op de website.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor u een betere gebruikerservaring krijgt.
Online surfgedrag/reclamecookies
Deze cookies worden enkel ingezet voor het kunnen afspelen van YouTubevideo's via onze website. Er worden dus geen gegevens verzameld voor reclamedoeleinden.

Meer weten